Siirry sisältöön

Usein kysyttyä koulutuksesta

Alla löydät vastauksia Suomen Asianajajien järjestämään koulutukseen liittyviin useimmin kysyttyihin kysymyksiin.

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin

Alla löydät vastauksia Suomen Asianajajien järjestämään koulutukseen liittyviin useimmin kysyttyihin kysymyksiin. Klikkaamalla kysymystä saat avattua vastauksen.

Voiko kausikortteja ostaa kesälläkin ja toimivatko alekoodit kesän ajan?

Kyllä, voit ostaa kausikortteja kesälläkin ja vahvistusviestissä saamallasi koodilla voit ilmoittautua maksutta koulutuksiin 15.12.2025 saakka. Koko kesän ja sen yli tarjolla olevia verkkokoulutuksia voit lunastaa lomienkin aikana kätevästi tapahtumakalenteristamme.

Kausikorteista voit lukea lisää tästä.

En pääsekään tähän koulutukseen, kun minulle tuli viime hetken este. Onko mitään mahdollisuutta saada tallennetta jälkikäteen katsottavaksi?

Livekoulutuksiimme ilmoittautuneille lähetetään jälkiviestinä automaattisesti 14 vuorokautta katsottavissa oleva raakatallennelinkki koulutuksesta. Joskus tuo jälkiviesti saapuu koulutusta seuraavana päivänä, mutta se toimitetaan aina. Jos et jostain syystä saa jälkiviestiä, olethan yhteydessä meihin: koulutus@asianajajat.fi.

En ole saanut vahvistusviestiä koulutuksesta, johon ilmoittauduin. Miten toimin?

Tämä virhe toistuu yleensä vain silloin, kun ilmoittautumislomakkeelle on vahingossa syöttänyt väärän tai virheellisen sähköpostiosoitteen, jolloin vahvistusviesti menee sähköpostiin, jota ei ole olemassa. (Esim. info@gmail.com, vaikka osoite olisi info@asianajajat.fi) tai oma nimi on kirjoitettu vahingossa väärin.

Suosittelemme ilmoittautumislomakkeella muutenkin ilmoittautumaan varsinkin verkkokoulutuksiin etunimi.sukunimi-osoitteella, jotta järjestelmät toimisivat parhaiten. Suosittelemme tarkistamaan myös roskapostin sekä mahdollisen toisen sähköpostitilin, jolla ilmoittautuminen on voinut tapahtua (esim. gmail) varmuuden vuoksi.

Mikäli et löydä viestiä toisesta sähköpostiosoitteesta tai roskapostistasi, ole meihin yhteydessä osoitteella koulutus@asianajajat.fi. Korjaamme tämän kanssasi ja saat pääsyn lunastamaasi koulutukseen.

Maksoin koulutuksen vahingossa kahteen kertaan, olenkin jo ilmoittautunut koulutukseen aiemmin. Voiko toista maksuani palauttaa?

Kyllä voimme palauttaa maksun. Laita viestiä asiasta osoitteeseen koulutus@asianajajat.fi ja kerro samalla, mistä koulutuksesta on kyse.

Helsingin Asianajajayhdistyksen (HAY) järjestämiin koulutuksiin liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä osoitteeseen hay@nordialaw.com.

Verkkokoulutuskorttini alekoodi ei toiminut tähän livekoulutukseen ilmoittautuessa. Voitteko auttaa?

Verkkokoulutuskortin alekoodi käy vain tapahtumakalenterin verkkokoulutuksiin. Joistain tulevista koulutuksista tehdään verkkokoulutuksia, mutta tieto näistä saadaan vasta livekoulutuksen jälkeen, kun sopimukset kouluttajien kanssa ovat varmistuneet.